ЗАТВЕРДЖЕНО

      Рішення виконавчого комітету

Микулинецької селищної ради

13 грудня 2018 року № 537

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно

Микулинецька селищна рада

Теребовлянського районуТернопільської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. С. Бандери, 11, смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області, 48120

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – четвер – з 08.00 год. до 17.15 год.

П’ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – субота, неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (03551) 5-12-52

e-mail: 04396302@mail.gov.ua

веб-сайт: mykulynecka-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня      2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року       № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада
2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634,

наказ Міністерства юстиції України від 28 березня          2016 року № 898/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно, що розташоване на тимчасово окупованій території України», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 березня 2016 року за № 468/28598

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника до суб’єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», фронт-офісу.

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для державної реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно подаються:

заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно.

Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор встановлює особу заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів);

 

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав (для осіб, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»);

 

документи, необхідні для відповідної реєстрації, передбачені статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами).

 

У випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1127, додатково подаються інші документи

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою.

2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів у разі державної реєстрації речових прав, похідних від права власності (крім іпотеки), – за заявою власника, іншого правонабувача, сторони правочину, у яких виникло речове право

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, визначених статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на  нерухоме майно.

Скорочені строки проведення державної реєстрації інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки):

2 робочі дні;

1 робочий день;

2 години.

12

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

1) подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством;

2) неподання заявником чи неотримання державним реєстратором у порядку, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформації про зареєстровані до 01 січня 2013 року речові права на відповідне нерухоме майно, якщо наявність такої інформації є необхідною для державної реєстрації прав;

3) направлення запиту до суду про отримання копії рішення суду

13

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1) заявлене речове право не підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

2) заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно;

8) заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва подана не до нотаріуса, який вчинив таку дію;

9) заява про державну реєстрацію іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно подана особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

10) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав;

11) надходження відповідно до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 25 грудня 2015 року «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами) відомостей з Державного земельного кадастру про відсутність в останньому відомостей про земельну ділянку.

Рішення про відмову в державній реєстрації прав повинно містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття

14

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про проведену державну реєстрацію прав в паперовій (за бажанням заявника) чи електронній формі.

Рішення про відмову у державній реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно

15

Способи отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на веб-порталі Мін’юсту для доступу до неї заявника з метою її перегляду*.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за бажанням заявника може бути отриманий у паперовій формі.

Рішення про відмову у проведенні державної реєстрації іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно за бажанням заявника може бути отримане у паперовій формі

 

*Після запровадження сервісу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Микулинецької селищної ради

                                                                                         13 грудня 2018 року № 537

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно

 

Микулинецька селищна рада

Теребовлянського району Тернопільської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

Формування та реєстрація заяви про державну реєстрацію прав у базі даних заяв Державного реєстру прав, а також прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав

Державний реєстратор

У день прийняття заяви про державну реєстрацію прав в порядку черговості надходження заяв у сфері державної реєстрації прав

Встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрації прав, що надійшли на розгляд

Державний реєстратор

У межах строків державної реєстрації прав

Розгляд заяви про державну реєстрацію прав, а також документів, поданих разом із заявою про державу реєстрацію прав та оформлення результату надання адміністративної послуги, зокрема:

Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та у разі необхідності прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, про відновлення про державну реєстрацію прав, про залишення заяви про державну реєстрацію прав без розгляду у зв’язку з її відкликанням, про відмову в задоволенні заяви про відкликання заяви про державну реєстрацію прав, про зупинення державної реєстрації прав, про відмову у зупиненні державної реєстрації прав, про відновлення державної реєстрації прав.

 

Прийняття рішення про державну реєстрацію прав або відмову у державній реєстрації прав

 

Відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єкти цих прав 

 

Формування витягу з Державного реєстру речових прав

Державний реєстратор

 

5 робочих днів

 

У разі сплати адміністративного збору за реєстрацію прав у скорочені терміни:

 

2 робочі дні

 

1 робочий день

 

2 години

 

Видача документів за результатом розгляду заяви у сфері державної реєстрації прав

Державний реєстратор

У межах строків державної реєстрації прав після формування витягу

 

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.