ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Микулинецької селищної ради

13 грудня 2018 року № 537

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Микулинецька селищна рада

Теребовлянського районуТернопільської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. С. Бандери, 11, смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області, 48120

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – четвер – з 08.00 год. до 17.15 год.

П’ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – субота, неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (03551) 5-12-52

e-mail: 04396302@mail.gov.ua

веб-сайт: mykulynecka-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня      2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»,

постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня
2011 року № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада
2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява заявника до суб’єкта державної реєстрації прав, державного реєстратора прав на нерухоме майно, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», фронт-офісу.

 * в електронній формі надається через веб-портал Мін’юсту, у тому числі з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно подаються:

заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор встановлює особу заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів);

документ, що підтверджує сплату адміністративного збору крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі.

Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі через веб-портал Мін’юсту надається користувачам, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно, крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

11

Строк надання адміністративної послуги

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі здійснюються у строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

12

Перелік підстав для відмови

Інформація з Державного реєстру прав не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі

13

Результат надання адміністративної послуги

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або рішення про відмову у наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

14

Способи отримання відповіді (результату)

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно надається за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр речових прав на нерухоме майно

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Микулинецької селищної ради

                                                                       13 грудня 2018 року № 537

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

Микулинецька селищна рада

Теребовлянського району Тернопільської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

Формування та реєстрація заяви про надання інформації з Державного реєстру прав у базі даних заяв Державного реєстру прав, а також прийняття документів, що подаються разом із заявою

Державний реєстратор

У день прийняття заяви про державну реєстрацію прав в порядку черговості надходження заяв у сфері державної реєстрації прав

Розгляд заяви про надання інформації з Державного реєстру прав та результату оформлення надання адміністративної послуги:

Державний реєстратор

1 робочий день

Формування інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав

Видача документів за результатом розгляду заяви у сфері державної реєстрації прав

Державний реєстратор

У межах строків державної реєстрації прав після формування витягу

 

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.