Микулинецька об'єднана територіальна громада

Тернопільська область, Теребовлянський район

заборона вчинення реєстраційних дій

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Микулинецької селищної ради

      13 грудня 2018 року № 537

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

заборона вчинення реєстраційних дій

Микулинецька селищна рада

Теребовлянського районуТернопільської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вул. С. Бандери, 11, смт. Микулинці Теребовлянського району Тернопільської області, 48120

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – четвер – з 08.00 год. до 17.15 год.

П’ятниця – з 08.00 год. до 16.00 год.

Обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

Вихідні дні – субота, неділя

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

Телефон (03551) 5-12-52

e-mail: 04396302@mail.gov.ua

веб-сайт: mykulynecka-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня      2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами),

постанова Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 року       № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» (зі змінами)

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 21 листопада      2016 року № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява власника об’єкта нерухомого майна / рішення суду щодо заборони вчинення реєстраційних дій до суб’єкта державної реєстрації, державного реєстратора, фронт-офісу, визначених Законом

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для державної реєстрації заборони вчинення реєстраційних дій подаються:

рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили / заява власника об’єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна.

Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор, уповноважена особа встановлює особу заявника.

Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто або уповноваженою особою у паперовій формі*.

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Надається у день прийняття заяви

12

Результат надання адміністративної послуги

Внесення заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій / рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій в базу даних заяв Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

13

Способи отримання відповіді (результату)

Інформація про стан розгляду поданої заяви власника про заборону вчинення реєстраційних дій / рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій може бути отримана заявником через веб-сайт, ведення якого здійснюється адміністратором Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

*Після початку роботи інформаційної взаємодії між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиним державним реєстром судових рішень, рішення суду про заборону вчинення реєстраційних дій буде в автоматичному порядку направлятись державному реєстратору для його виконання.

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету

Микулинецької селищної ради

                                                                                         13 грудня 2018 року № 537

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

державна реєстрація права власності на нерухоме майно

 

Микулинецька селищна рада

Теребовлянського району Тернопільської області

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

Формування та реєстрація заяви про державну реєстрацію прав у базі даних заяв Державного реєстру прав, а також прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав

Державний реєстратор

У день прийняття заяви про державну реєстрацію прав в порядку черговості надходження заяв у сфері державної реєстрації прав

Встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрації прав, що надійшли на розгляд

Державний реєстратор

У межах строків державної реєстрації прав

Розгляд заяви про державну реєстрацію прав, а також документів, поданих разом із заявою про державу реєстрацію прав та оформлення результату надання адміністративної послуги, зокрема:

Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та у разі необхідності прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, про відновлення про державну реєстрацію прав, про залишення заяви про державну реєстрацію прав без розгляду у зв’язку з її відкликанням, про відмову в задоволенні заяви про відкликання заяви про державну реєстрацію прав, про зупинення державної реєстрації прав, про відмову у зупиненні державної реєстрації прав, про відновлення державної реєстрації прав.

 

Прийняття рішення про державну реєстрацію прав або відмову у державній реєстрації прав

 

Відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єкти цих прав 

 

Формування витягу з Державного реєстру речових прав

Державний реєстратор

 

1 робочий день

 

Видача документів за результатом розгляду заяви у сфері державної реєстрації прав

Державний реєстратор

У межах строків державної реєстрації прав після формування витягу

 

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь