Оголошення про намір коригування тарифів на послугу з вивезення твердих побутових відходів

  • 1995

Фото без опису

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО  НАМІР   КОРИГУВАННЯ    ТАРИФІВ   НА   ПОСЛУГУ    З  ВИВЕЗЕННЯ    ТВЕРДИХ   ПОБУТОВИХ    ВІДХОДІВ

           З метою отримання зауважень та пропозицій з приводу наміру встановлення нових (скорегованих) тарифів  на послугу з вивезення твердих побутових відходів, на виконання рішення виконавчого комітету  Микулинецької селищної ради №225 від 05 квітня 2017 року «Про розгляд заяви  ПП «Катруб» щодо коригування тарифів на послуги у сфері поводження з відходами на території Микулинецької селищної ради»:

виконавчий комітет Микулинецької селищної ради  оголошує про  намір коригування тарифів на вивіз ТПВ, в сторону його підняття, що ініційоване ПП «Катруб», у зв’язку із зростанням цін на паливно-мастильні матеріали, техніку та підняттям розміру мінімальної заробітної плати у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат,  а  саме:

  • для населення і бюджетних організацій -  124,40 грн. за 1 м. куб.(з ПДВ);
  • для інших споживачів – 129,75 грн. за 1 м. куб. (з ПДВ).

 

За детальною  інформацією  про  обґрунтування причин коригування тарифів можна ознайомитись в мережі інтернет за адресою www.katrub.com.ua, та  на офіційному сайті Микулинецької селищної ради. Зауваження та пропозиції приймаються протягом місяця із дня опублікування в газеті «Воля» за адресою : 48120 Тернопільська область Теребовлянський район смт. Микулинці вул. Санаторна, 2, тел.факс (03551) 5-15-47,  а  також за адресою : 48120 Тернопільська область 

 

ІНФОРМАЦІЯ (подана ПП «Катруб»)

Про доведення до споживачів даних про зміну тарифів на послуги з вивезення побутових відходів на території Микулинецької селищної ради, Теребовлянського району

            За результатами проведеного конкурсу, згідно рішення виконавчого комітету Микулинецької селищної ради від 05 лютого 2013 року №1163, приватне підприємство «Катруб» визнано виконавцем послуг зі збирання та вивезення твердих побутових відходів на території Микулинецької селищної ради.

Рішенням виконавчого комітету Микулинецької селищної ради від 12вересня 2016 року №380, встановлено тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів в розрахунку за 1 м. куб. твердих побутових відходів: для населення – 95 грн. 98 коп.(з ПДВ), для бюджетних організацій – 95 грн. 98 коп. (з ПДВ), для інших споживачів – 100 грн. 28 коп. (з ПДВ). Відшкодування з місцевого бюджету різниці між встановленими розмірами тарифів та економічно обгрунтованими витратами ПП «Катруб» на послуги з вивезення побутових відходів не проводиться.

            Причини перегляду тарифів: зростання цін на автошини, акумулятори, запчастини, збільшення заробітної плати та адміністративних витрат.

            Розмір тарифу на вивезення твердих побутових відходів (в розрахунку на 1 м куб.) та його структура:

Матеріальні витрати – 22,41 грн., в тому числі: паливо-мастильні матеріали – 19,72грн., шини і акумулятори – 2,69 грн. Амортизація транспортних засобів – 1,70 грн. Амортизація контейнерів – 2,95 грн.  Спецодяг і допоміжні матеріали – 0,62 грн. Основна заробітна плата працівників – 11,99 грн. Нарахування на заробітну плату – 2,64 грн. Загальновиробничі витрати –5,58 грн. Адміністративні витрати – 7,18 грн. Всього виробнича собівартість – 55,07 грн. Прибуток на виробничу собівартість – 12% ( згідно Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2006 р. №1010): 55,07х0,12=6,61 грн. Середній тариф за 1 м. куб. твердих побутових відходів: 55,07+6,61=61,68 грн. Знешкодження – 42,69 грн.(без ПДВ) – згідно договору про надання послуг зі знешкодження твердих побутових відходів. Прибуток на виробничу собівартість для населення і бюджетних організацій – 10,73% (згідно Порядку формування тарифів на послуги  з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 р. №1010) 55,07х0,1073=5,91 грн.

Прибуток на виробничу собівартість для інших споживачів – 18,83% (згідно  Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2006 року №1010) 55,07х0,1883=10,37грн. Тариф на вивезення твердих побутових відходів для населення та бюджетних організацій (за 1 м куб): 55,07+5,91+42,69=103,67 грн., крім того ПДВ 20% - 20,73грн. Тариф на вивезення твердих побутових відходів для інших споживачів (за 1 м куб.): 55,07+10,37+42,69=108,13 грн., крім того  ПДВ 20% - 21,62грн.

Тариф на вивезення твердих побутових відходів за 1 м куб. (з ПДВ): для населення та бюджетних організацій – 124,40 грн., для інших споживачів – 129,75 грн.

Періодичність надання послуг: згідно укладених договорів, з дотримання вимог Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць.

            Усі зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації даної інформації в газеті «Воля», веб – сайті ПП «Катруб» в мережі Інтернет (www.katrub.com.ua), на інформаційних стендах біля адміністративних будинків Микулинецької селищної ради, балансоутримувачів будинків (до 14.05.2017р.включно) за адресою 48120, Тернопільська область, Теребовлянський район, смт. Микулинці, вул. Санаторна,2, тел./факс (03551) 5-15-47.