Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад Відділу земельних відносин, архітектури та містобудування та Служби у справах дітей-відділу Микулинецької селищної ради

  • 1678

Фото без опису

Микулинецька селищна рада  оголошує конкурс на заміщення вакантних посад  посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної  ради, на підставі розпорядження селищного голови від 21.07.2021 року №  107-К «Про  оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної ради» та 21.07.2021 року №  108-К «Про  оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної ради»:

 

Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування

  • Начальник відділу
  • Спеціаліст І категорії

Служба у справах дітей-відділ

  • Головний спеціаліст

 

Документи подавати за адресою: Микулинецька селищна рада, смт. Микулинці, вул. Поштова,1б, додаткова інформація за телефоном (03551) 5-12-52, 5-18-99 та в адміністрації селищної ради. Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення  оголошення про проведення конкурсу.

 

Для участі в конкурсі необхідно подати наступні документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби, до якої додається резюме довільної форми, копію трудової книжки для підтвердження стажу роботи у відповідній сфері;

2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту (із додатками), підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) копію паспорта громадянина України;

6) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

7) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”;

9) Відповідно до ст. 9, 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» документ, що підтверджує володіння державною мовою.

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад  посадових осіб місцевого самоврядування  Микулинецької селищної ради:

1) «Начальник відділу земельних відносин, архітектури та містобудування»

- громадянство України;

- вільне володіння  державною мовою

- вища освіта відповідного професійного спрямування (архітектура та містобудування/ у сфері земельних відносин) не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

- стаж роботи у відповідній сфері на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

- знання діючого законодавства України:  Конституція України,   Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»,  «Про захист персональних даних»,  «Про основи містобудування»; «Про регулювання містобудівної  діяльності»; «Про архітектурну діяльність», Земельний кодекс України, ЗУ «Про землеустрій», «Про оренду землі», Податковий кодекс України, та інші  законодавчі, підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються  архітектури та містобудування, та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідної сфер управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом;

- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку; вміння працювати з програмним забезпеченням відповідного професійного спрямування.

- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, ділові якості, вміння грамотно організовувати  і налагоджувати робочий процес, вміння грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.

 

2)Спеціаліст І категорії відділу земельних відносин, архітектури та містобудування

- громадянство України;

- вільне володіння  державною мовою

- вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра;

- без вимог до стажу роботи; до уваги береться досвід роботи у відповідній сфері в органах місцевого самоврядування та/або державної служби;

- знання діючого законодавства України:  Конституція України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»,  «Про захист персональних даних», Земельний кодекс України, ЗУ «Про землеустрій», «Про оренду землі», Податковий кодекс України,  інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки;

- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку; вміння працювати з програмним забезпеченням відповідного професійного спрямування.

- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, вміння грамотно організовувати  і налагоджувати робочий процес, вміння грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.

 

3) Головний спеціаліст  Служби  у справах дітей – відділу

- громадянство України;

- вільне володіння  державною мовою

- вища освіта відповідного професійного спрямування  (юридична, педагогічна) не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

- без вимог до стажу роботи; до уваги береться досвід роботи у відповідній сфері в органах місцевого самоврядування або в державній службі;

- знання діючого законодавства України:  Конституція України,   Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»,  «Про захист персональних даних», «Про органи та службу у справах дітей і спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»,  «Про основи соціального захисту бездомних осіб та безпритульних дітей» та інші  законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються  соціального захисту дітей;

- знання основних програм роботи на комп'ютері, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку; вміння працювати з програмним забезпеченням відповідного професійного спрямування.

- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики,  лідерські якості, вміння грамотно організувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити конкретні завдання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.

Бланк заяви

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та «Про місцеве самоврядування в Україні» з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу (посадової особи місцевого самоврядування)

Роз'яснення щодо Документа, що засвідчує рівень володіння державною мовою