Виплати матеріальної допомоги Микулинецькою селищною радою за 2023 рік
Історія нашої держави свідчить, що правильний шлях пе може бути простим. Навіть сьогодні, у цей нелегкий для нас усіх час, нам щоденно доводиться стикатися з викликами у дотриманні конституційних принципів, щоб забезпечити жителям нашої громади надійну підтримку у складних ситуаціях.
Через військову агресію московитів, загальна сума щорічних виплат помітно збільшується, що є суттєвим тиском на бюджет громади. Нам доводиться приймати непопулярні рішення, і навіть часом чимось жертвувати, та попри всі труднощі за 2023 рік Микулинецька селищна рада з місцевого бюджету виплатила матеріальної допомоги 5672678 гривень, що є показником непоганої праці та відповідальності у роботі органу місцевого самоврядування.
Кошти виділялись на соціальну підтримку військовослужбовців; матеріальну допомогу учасникам бойових дій та їхнім сім'ям; на одноразову грошову допомогу членам сімей добровольців; матеріальну допомогу на лікування та реабілітацію у зв'язку з пораненнями військовослужбовців; на матеріальну допомогу лікування тяжкохворих; на матеріальну допомогу лікування та поховання; на матеріальну допомогу постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи; на матеріальну допомогу учасникам бойових дій в Афганістані; на лікування дітей з захворюванням цукровим діабетом; на забезпечення жителів громади медикаментами і звісно ж на допомогу дітям військовослужбовців до дня святого Миколая та до свята Воскресіння Христового.
Сумні реалії нашого сучасного життя такі, що кількість потребуючих у нашій громаді, тай по всій країні, має властивість безупинно збільшуватися, та підтримка наших військовослужбовців та хворих є для нас пріоритетом і обов'язком.
Детальна інформація щодо виплат:
Надання матеріальної допомоги членам сімей, учасникам бойових дій які беруть участь у протидії російської федерації проти України у 2022-2023 роках – 10 000,00 грн.,
Перелік документів при поданні заяви військовослужбовцем особисто
- Заява військовослужбовця;
- Копія паспорта громадянина України або копія ID картки військовослужбовця;
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника
- податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від
- прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно
- повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в
- паспорті) військовослужбовця;
- Копія витягу з реєстру територіальної громади про місце реєстрації
- військовослужбовця;
- Копія довідки про перебування військовослужбовця на військовій службі або копія витягу з наказу про призвання або копія військового квитка (посвідчення офіцера) з відміткою про проходження військової служби (призвання на службу у ЗСУ), (дата видачі поточним роком, не більше як 3 місяці до дня звернення);
- Копія рахунку відкритого в банківській установі військовослужбовця.
Допомога видається один раз протягом бюджетного року при зверненні військовослужбовця до селищної ради за письмовою заявою. До заяви додаються копії вищезазначених документів (при наявності оригіналу).
Перелік документів при поданні заяви членами сім’ї військовослужбовця (дружина/чоловік, мати/батько)
- Заява (заявника);
- Копія паспорта громадянина України або копія ID картки (заявника) ;
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника
- податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від
- прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно
- повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в
- паспорті) (заявника);
- Копія витягу з реєстру територіальної громади про місце реєстрації (заявника);
- Копія довідки про перебування військовослужбовця на військовій службі
- або копія витягу з наказу про призвання або копія військового
- квитка (посвідчення офіцера) з відміткою про проходження військової
- служби (призвання на службу у ЗСУ), (дата видачі поточним роком, не більше
- як 3 місяці до дня звернення);
- Копія рахунку відкритого в банківській установі (заявника);
- Свідоцтво про шлюб (у разі звернення дружини/чоловіка);
- Свідоцтво про народження (у разі звернення мати/батька);
- Копія паспорта громадянина України або копія ID картки (військовослужбовця) ;
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника
- податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від
- прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно
- повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в
- паспорті) (військовослужбовця);
- Копія витягу з реєстру територіальної громади про місце реєстрації (військовослужбовця);
- Доручення (у разі звернення законного представника).
Допомога видається один раз протягом бюджетного року при зверненні до селищної ради за письмовою заявою. До заяви додаються копії вищезазначених документів (при наявності оригіналу).
Було виплачено 287 0000 грн (Два мільйона вісімсот сімдесят тисяч гривень)
Надання матеріальної допомоги (два рази на рік) до Дня Святого Миколая та до свята Воскресіння Христового дітям до 18 річного віку військовослужбовців, безвісти зниклої / зниклого , загиблого(ї)/померлого(ї) військовослужбовця або учасника бойових дій у збройній агресії російської федерації проти України, які зареєстровані та проживають на території Микулинецької селищної громади, або які мають статус згідно ст.10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Допомога дітям згідно програми по - 1500грн на одну дитину виплачено на суму 348000 грн (Триста сорок вісім тисяч гривень)
Перелік документів для отримання матеріальної допомоги:
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або копія ID картки (при зверненні одного з батьків або законного представника дітей);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті), (при зверненні одного з батьків або законного представника дітей);
- Копія витягу з реєстру територіальної громади про місце реєстрації (при зверненні одного з батьків або законного представника дітей);
- Копія свідоцтва про народження дитини (дітей) до 14 річного віку дитини (дітей) військовослужбовця, безвісти зниклої/зниклого, загиблого(ї)/померлого(ї) військовослужбовця або учасника бойових дій;
- Копія паспорта громадянина України у вигляді ID картки від 14 до 18 річного віку дитини (дітей) військовослужбовця, безвісти зниклої/зниклого, загиблого(ї)/померлого(ї) військовослужбовця або учасника бойових дій;
- Копія витягу (довідки) з реєстру територіальної громади про місце реєстрації дитини;
- Копія довідки на дітей про надання пільг встановлених законодавством України для сімей загиблих (померлих) військовослужбовців;
- Копія довідки про перебування військовослужбовця на військовій службі або копія витягу з наказу про призвання або копія військового квитка (посвідчення офіцера) з відміткою про проходження військової служби (призвання на службу у ЗСУ), (дата видачі поточним роком);
- Копія свідоцтва про смерть військовослужбовця, учасника бойових дій;
- Копія рахунку відкритого в банківській установі.
- Копія паспорта громадянина України або копія ID картки (військовослужбовця) ;
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника
- податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від
- прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно
- повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в
- паспорті) (військовослужбовця);
- Копія витягу з реєстру територіальної громади про місце реєстрації (військовослужбовця).
Матеріальна допомога військовослужбовцям, сім’ям військовослужбовців,(АТО) учасникам бойових дій за призовом під час мобілізації по 2000грн на одну людину .
Перелік документів для отримання матеріальної допомоги:
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Копія учасника бойових дій, отриманий до 24.02.2022 року.
Було виплачено на суму 432000грн (Чотириста тридцять дві тисячі гривень)
Одноразова грошова допомога членам сімей добровольців та учасників різних законних формувань, які безпосередньо беруть участь у бойових діях - по 3000грн на одну людину.
Перелік документів для отримання матеріальної допомоги:
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Акт обстеження житлово-побутових умов (з підтвердженням кількості проживаючих осіб у домоволодінні ) та матеріального стану,складений депутатом селищної ради;
- Військовий квиток або довідка з військової частини видана поточним роком (видана не пізніше ніж 3 місяця до дати звернення)
- -Підтвердження родинних відносин.
Було виплачено на суму 690000грн (Шістсот дев'яносто тисяч гривень)
Матеріальна допомога для лікування тяжко хворих, в тому числі на проведення операцій, інвалідам I-II групи захворювання - 2000,00 грн.,
Для лікування онкологічних захворювань - 3000,00 грн.,
Було виплачено на суму 418 000грн (Чотириста вісімнадцять тисяч гривень). Для отримання матеріальної допомоги на лікування тяжко хворих, в тому числі на операції, інвалідам І-ІІ групи необхідний такий перелік документів :
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Акт обстеження житлово-побутових умов (з підтвердженням кількості проживаючих осіб у домоволодінні) та матеріального стану, складений депутатом селищної ради;
- Довідка про доходи всіх працюючих та непрацюючих членів сім’ї за 6 (шість) місяців до звернення;
- Довідку про доходи не подають:
- хворі на онкологічні захворювання;
- інваліди І та ІІ групи;
- хворі на орфанні захворювання
- одинокі жителі, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування населення Микулинецької селищної ради;
- неповнолітні.
- Довідка з медичного закладу;
- Посвідчення особи з інвалідністю
- Для отримання матеріальної допомоги на лікування онкологічних захворювань необхідний такий пакет документів :
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Акт обстеження житлово-побутових умов (з підтвердженням кількості проживаючих осіб у домоволодінні) та матеріального стану, складений депутатом селищної ради;
- Довідка про доходи всіх працюючих та непрацюючих членів сім’ї за 6 (шість) місяців до звернення;
Довідку про доходи не подають:
- хворі на онкологічні захворювання;
- інваліди І та ІІ групи;
- хворі на орфанні захворювання
- одинокі жителі, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування населення Микулинецької селищної ради;
- неповнолітні.
- Довідка з медичного закладу;
- Довідка про стан здоров’я від лікаря; виписка з історії хвороби (при стаціонарному лікуванні); висновок лікарсько-консультативної комісії про стан здоров’я, інвалідність, направлення на лікування, результати обстеження або необхідність оперативного лікування, реабілітації (в разі наявності), видані не пізніше кварталу, в якому подається заява.
Матеріальна допомога на лікування та реабілітацію у зв’язку з пораненням військовослужбовців та осіб, що перебувають у складі добровольчих формувань, які одержали травми, поранення, контузії, каліцтва – 10 000,00 грн.,
Для отримання матеріальної допомоги необхідний такий перелік документів:
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Довідка про стан здоров’я від лікаря; виписка з історії хвороби (при стаціонарному лікуванні); висновок лікарсько-консультативної комісії про стан здоров’я, інвалідність, направлення на лікування, результати обстеження або необхідність оперативного лікування, реабілітації (в разі наявності), видані не пізніше кварталу, в якому подається заява;
- Довідки про обставини поранення (травми), захворювання та/або довідки військово-лікарської комісії, довідки до актів огляду медико-соціальною експертною комісією (довідка МСЕК у разі наявності), виписки із медичної картки, чи виписний епікриз (у випадку, якщо допомоги потребує військовослужбовець);
- Документ, що підтверджує необхідність лікування або реабілітації (для учасників бойових дій, учасників АТО / ООС);
Було виплачено на суму 446000грн (Чотириста сорок шість тисяч гривень)
Матеріальна допомога для лікування хворих легкої, середньої форми захворюваності та хронічних захворювань - 500,00 грн.,
Для надання матеріальної допомоги на лікування хворих легкої, середньої форми захворюваності та хронічних захворювань необхідний такий пакет документів :
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Акт обстеження житлово-побутових умов (з підтвердженням кількості проживаючих осіб у домоволодінні) та матеріального стану, складений депутатом селищної ради;
- Довідка про доходи всіх працюючих та непрацюючих членів сім’ї за 6 (шість) місяців до звернення;
Довідку про доходи не подають:
- хворі на онкологічні захворювання;
- інваліди І та ІІ групи;
- хворі на орфанні захворювання
- одинокі жителі, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування населення Микулинецької селищної ради;
- неповнолітні.
- Довідка з медичного закладу;
- Довідка про стан здоров’я від лікаря; виписка з історії хвороби (при стаціонарному лікуванні); висновок лікарсько-консультативної комісії про стан здоров’я, інвалідність, направлення на лікування, результати обстеження або необхідність оперативного лікування, реабілітації (в разі наявності), видані не пізніше кварталу, в якому подається заява.
Матеріальна допомога для поховання - 1000,00 грн.,
Для надання матеріальної допомоги на поховання, необхідний такий перелік документів:
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Копія свідоцтва про смерть членів сім’ї (дружини, дітей, батька, матері), (для отримання допомоги на поховання);
- Довідка для отримання допомоги на поховання встановленого зразка;
На поховання та лікування хворих легкої, середньої форми захворюваності та хронічних захворювань по рішенню виконкому було виплачено на суму 235500грн (Двісті тридцять п'ять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок).
Матеріальна допомога для осіб, віднесених до категорії громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та вдовам померлих громадян, смерть яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи, для учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами або членам їх сімей - 1000,00 грн. Для отримання допомоги потрібний такий перелік документів :
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Копія посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, яке підтверджує статус особи (1, 2, 3 категорій), що має право на пільги відповідно до законодавства.
Було виплачено на суму 18000грн (Вісімнадцять тисяч гривень)
Матеріальна допомога для учасників бойових дій в Афганістані - 1000,00 грн.,
Було виплачено 21000грн (Двадцять одна тисяча гривень 00 копійок). Для отримання допомоги потрібний такий пакет документів:
- Заява;
- Копія паспорта громадянина України або ID-картка з довідкою про реєстрацію місця проживання заявника;
- Номер ідентифікаційного номеру;
- Номер розрахункового рахунку відкритого у банківській установі (номер картки для виплат);
- Документ, що підтверджує участь у бойових діях в Афганістан
Забезпечення жителів громади медикаментами на суму 182178 грн (Сто вісімдесят дві тисячі сто сімдесят вісім гривень)