Микулинецька селищна рада шукає у свою команду головного спеціаліста з юридичних питань відділу юридичного забезпечення та управління персоналом

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
- здійснення претензійно-позовної роботи;
- ведення реєстру судових справ селищної ради та її виконавчого комітету, в тому числі з використанням е-кабінет підсистеми ЄСІТС «Електронний Суд»;
- розгляд заяв, клопотань, скарг, пропозицій, запитів від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, громадян в межах компетенції;
- роз'яснення застосування законодавства, надання правових консультацій з питань, що належать до компетенції Микулинецької селищної ради та її виконавчих органів.
- представлення інтересів Микулинецької селищної ради та її виконавчого комітету за дорученням селищного голови в судах, адміністративних, правоохоронних, контролюючих, антимонопольних, профспілкових та інших органах, у всіх підприємствах, установах та організаціях, під час розгляду правових питань та спорів у межах наданих йому повноважень, що віднесені до компетенції Микулинецької селищної ради;
- перевірка на відповідність чинному законодавству України проєктів розпоряджень селищного голови, рішень Микулинецької селищної ради, її виконавчого комітету. Інформування селищного голови про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;
- здійснення аналізу договорів, що укладаються селищною радою та її виконавчим комітетом;
- участь в засіданнях сесій та виконкому селищної ради, депутатських комісіях, нарадах, семінарах, в роботі інших дорадчих і колегіальних органів в межах наданих повноважень.
Ви нам підходите, якщо:
- маєте навички в підготовці нормативно-правових актів та ділового листування;
- можете працювати самостійно та в команді;
- уважні до деталей;
- комунікативні та ініціативні;
- готові удосконалюватись та розвивати професійні здібності.
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- вища юридична освіта, не нижче бакалавра;
- вільне володіння державною мовою.
Що ми пропонуємо?
- професійний розвиток та навчання;
- стабільні та прозорі умови оплати праці;
- офіційне працевлаштування, комфортні умови роботи.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 8 132 грн., надбавка за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та надбавки за вислугу років;
- інші надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006р. №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове, на період оголошеного воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу 04396302muk@gmail.com або в Микулинецьку селищну раду за адресою вул. Поштова, 1Б, селище Микулинці.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за тел. (03551) 5-12-52.



