Оголошено конкурс на заміщення вакантних посад
Микулинецька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної ради, на підставі розпорядження селищного голови від 09.03.2021 року № 44-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної ради», розпорядження селищного голови від 09.03.2021 року № 45-К «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної ради», а саме:
Відділ соціального захисту населення:
- Начальник відділу;
Служба у справах дітей-відділ:
- Начальник відділу;
Відділ земельних відносин, архітектури та містобудування:
- Спеціаліст І категорії з питань містобудування та архітектури;
Сектор юридичного забезпечення та управління персоналом:
- Завідувач сектору;
- Спеціаліст І категорії (кадровик);
Центр надання адміністративних послуг:
- Начальник відділу (державний реєстратор);
- Адміністратор;
Фінансовий відділ Микулинецької селищної ради:
- Спеціаліст І категорії;
Документи подавати за адресою: Микулинецька селищна рада, смт. Микулинці, вул. Поштова,1б, додаткова інформація за телефоном (03551) 5-12-52, 5-18-99 та в адміністрації селищної ради. Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Для участі в конкурсі необхідно подати наступні документи:
1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов’язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, до якої додається резюме довільної форми;
2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5) копію паспорта громадянина України;
6) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції” (в електронній формі).
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Микулинецької селищної ради:
1) Начальник Відділу соціального захисту населення – громадянство України:
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта відповідного професійного спрямування (фінансова, економічна) не нижче ступеня магістра, спеціаліста,
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 2 років , до уваги береться досвід роботи у сфері соціального обслуговування (соціального захисту) не менше 2 років;
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» «Про житлово-комунальні послуги» «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «Про соціальні послуги» та інші законодавчі, підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються соціального захисту;
- знання основних програм роботи на комп'ютері, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, лідерські якості, вміння грамотно організувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити конкретні завдання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
2) Начальник Служби у справах дітей – відділу:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою
- вища освіта відповідного професійного спрямування (юридична, педагогічна) не нижче ступеня магістра, спеціаліста,
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби не менше 2років та/ або досвід роботи за спрямуванням не менше 2 років;
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», «Про органи та службу у справах дітей і спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про основи соціального захисту бездомних осіб та безпритульних дітей» та інші законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються соціального захисту дітей;
- знання основних програм роботи на комп’ютері, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, лідерські якості, вміння грамотно організувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити конкретні завдання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
3) спеціаліста І категорії з питань містобудування та архітектури «Відділу земельних відносин, архітектури та містобудування»:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою
- вища освіта відповідного професійного спрямування (архітектура та містобудування) магістра, спеціаліста, не нижче ступеня бакалавра;
- без вимог до стажу роботи;
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про основи містобудування»; «Про регулювання містобудівної діяльності»; «Про архітектурну діяльність» та інші законодавчі, підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються архітектури та містобудування;
- володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку; вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями FOTOSHOP, ILLUSTRATOR, ARCHICAD, SKETCHUP або альтернативними програмами відповідного професійного спрямування.
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, грамотно організовувати і налагоджувати робочий процес, вміння грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
4) Завідувача сектору юридичного забезпечення та управління персоналом:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою
- вища освіта відповідного професійного спрямування (юридична) не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби та/ або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років, або ж до уваги беруться навики в організації роботи, надання юридичних консультацій, складання та підготовка процесуальних документів, підготовки документів для реєстрації прав, представництва в судах та інших органах влади, підприємствах, організаціях з досвідом не менше 2 років.
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Кримінальний кодекс України, кодекс України про адміністративні правопорушення, кодекс законів про працю України , земельний кодекс України, та інші законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти, які відносяться до фахового спрямування;
- знання основних програм роботи на комп’ютері, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, лідерські якості, вміння грамотно організувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити конкретні завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
5) Спеціаліст І категорії (кадровик) сектору юридичного забезпечення та управління персоналом:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою
- вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- без вимог до стажу роботи, до уваги береться досвід роботи в органах місцевого самоврядування або в державній службі;
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» , «Про охорону праці», «Про відпустки», «Про охорону здоров’я», Кодекс законів про працю України, та інші законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються ведення кадрового діловодства в органах місцевого самоврядування;
- знання основних програм роботи на комп'ютері, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, грамотно організовувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
6) Начальника відділу (державний реєстратор) Центру надання адміністративних послуг:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта відповідного професійного спрямування (за спеціальністю правознавство) не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- для державного реєстратора: сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку);
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби та/ або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги» та інші законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти, які регулюють надання адміністративних послуг;
- обов’язкове досконале володіння комп’ютером, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, грамотно організовувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
7) Адміністратора Центру надання адміністративних послуг:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби та/ або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року.
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб – підприємців та громадських формувань», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарського права», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та інші законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти, які регулюють надання адміністративних послуг.
- обов’язкове досконале володіння комп’ютером, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, грамотно організовувати і налагоджувати робочий процес, вміння підтримувати, мотивувати колег, грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів їх виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.
8) Спеціаліста І категорії Фінансового відділу Микулинецької селищної ради:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта відповідного (економічного/фінансового) професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра;
- без вимог до стажу роботи;
- знання діючого законодавства України: Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про бухгалтерський облік», Бюджетний кодекс України, та інші та інші законодавчі , підзаконні нормативно-правові акти у сфері діяльності органів місцевого самоврядування та у сфері економіки, фінансів;
- обов’язкове вільне володіння комп’ютером, вміння працювати з відповідними програмними забезпеченнями;
- необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики, грамотно організовувати і налагоджувати робочий процес, вміння грамотно розподіляти і чітко ставити завдання, дотримуватись термінів виконання, комунікативні здібності міжособистісного спілкування, стресостійкість.