Служба у справах дітей за місцем знаходження майна надає консультації громадянам з питань підготовки необхідних документів щодо відчуження майна дитини. Для вчинення правочинів щодо нерухомого майна батьки, опікуни або піклувальники подають службі у справах дітей такі документи:
- заяву кожного з батьків (опікунів, піклувальників) та дитини, при досягненні 14-річного віку;
- копію паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, паспортного документа іноземця;
- копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі наявності);
- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно;
- копію свідоцтва про народження дітей;
- копію свідоцтва про укладення або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності);
- копію документу, що підтверджує право власності житловим приміщенням, земельними ділянками або не житловими приміщеннями (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, виданий відповідно до законодавства);
- копію рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);
- копію рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);
- довідку з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з домової книги.
У разі виїзду сім'ї на постійне місце проживання за кордон до зазначених документів додається довідка управління (відділу) у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб за місцем реєстрації сім'ї.