Інформація

 про розгляд звернень громадян, які надійшли до

Микулинецької  селищної  ради  за  ІІ  півріччя  2018  року

         Робота зі зверненнями громадян за звітний період проводилась у відповідності до законодавства України та інших нормативно-правових актів, зокрема Конституції України,  Закону України  «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування»,  Указом Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та  органів місцевого самоврядування», Розпоряджень голови ОДА та РДА, регламентів селищної ради та виконавчого комітету, рішень сесії, виконавчого комітету та  розпоряджень голови Микулинецької селищної ради Теребовлянського району Тернопільської області.

         За  ІІ півріччя 2018 року  від  мешканців  Микулинецької  ОТГ  до селищної ради надійшло 330 звернень, які зареєстровані та  розглянуті у  встановленому законом порядку,  що  на  78 % більше за аналогічний період  2018  року. З  вище перелічених,  98 %  розглянуто  позитивно.

 

          За  категоріями  звернення  розподілились наступним чином:

  • щодо отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання – 39
  • щодо  отримання допомоги членами АТО - 2
  • щодо  присвоєння   поштової адреси об’єктам нерухомого майна – 16
  • щодо газифікації  житлових будинків - 3
  •  щодо оформлення земельних ділянок  - 244
  • різне (соціальний захист, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, праці та охорони здоров’я, оздоровлення дітей, водовідведення) – 24.

Колективних звернень та повторних звернень  за  ІІ півріччя 2018 року не надходило.

          Всі звернення розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства про звернення громадян, у встановлені терміни, надана відповідь заявникам, роз’яснено порядок  оскарження  прийнятих рішень.

         В результаті особистого прийому громадян головою, заступниками голови та секретарями ради, кожному, в індивідуальному порядку, надано консультацію та видано відповідний документ про реєстрацію актів цивільного стану, вчинення нотаріальних дій, довідки чи скеровано до відповідних установ, з метою вирішення питання по суті.

        Інформація  щодо  розгляду звернень громадян  подається, згідно Плану роботи виконавчого комітету Микулинецької селищної ради, на затвердження виконавчого комітету кожних півроку та за 9 місяців та підлягає оприлюдненню  на офіційному сайті селищної ради.

 

Секретар виконкому

Микулинецької селищної ради                                                        Л.Є. Олексюк